En åndelig reise

Jeg fant igjen en tekst jeg skrev 8. oktober 2014. Det var sterkt å se den igjen. Til vanlig skriver jeg egentlig på nynorsk. Derfor er den på nynorsk 🙂 Jeg syns det er tydlig hvilke komplekser jeg har hatt med religion, og det å finne min egen åndelige vei. Noe som har vist seg fortsatt er vanskelig for meg..

» Gud, gi meg sinnsro

ja, kven er Gud? kven kan bestemme det? og kven har rett til å bestemme kven min Gud er?

store spørsmål, store svar. Rett svar ,galt svar… 

Heile mitt liv har eg vært på leit. Leita etter svar. Kor finn eg svaret mitt? 

I bibelen? sjå mamma? i det alternative? kopiere andre si tru? 

Mange meiner dei har funne det rette svar, dei har sanninga. Deira sannhet, er den rette. 

Er du ikkje kristen, vil du ikkje finne kjærleik i livet. og i verste fall havne i helvette…

Å finne trua i livet mitt, har vore ein tøff reise. Eg er oppvokst i ei kristen tru, der Gud «den heilage», er det eg måtte tru på. Gud er overalt. Men også djevelen. Dei står som motpolar mot kverandre. Har ein ikkje tatt i mot åpenbaringa, og blitt frelst, havnar ein i helvette. 

For ei usikker jente på 14 år, er det tøft å vera på leit. Tenk om eg døyr i morgon? eg har jo ikkje tatt i mot Gud. Eg trur på han, men korleis ta i mot Han? Eg tøyrde ikkje. Eg var livredd. 

Eg var redd for alle som ikkje hadde tatt i mot han, og var redd dei skulle dø. 

Då havna dei jo i helvette….

Kva side skulle eg velgja?

Alle desse tankane har eg hatt med meg heile mitt liv. 

Men kven har rett til å bestemme korleis eg skal leva livet mitt? kva eg skal tru på? 

Frykten er planta i meg. Alt som ikkje er kristendommen, har med «den andre sida» å gjera.  

Men nå vil eg finna MIN vei. Den vil eg gå sjølv. ingen skal få bestemma over meg lengre. 

Ja, Gud er overalt. Men det er inni meg eg finn svaret. 

Eg er på leit etter lys og kjærleik. Eg må finne kjærligheten til meg sjølv. 

Nå er eg på leit etter meg sjølv. Eg trur på englar, Gud, naturen, menneske, lys og kjærleik. 

Og det er heilt greit, for det er MI tru. Nå legg eg frykten vekk. 

Ja, GUD, gi meg sinnsro. På denne vegen, på leit etter meg sjølv. «

-Renate

Legg igjen en kommentar