Kom og dans!

Dagen idag…

ÅÅ jeg er hekta! Det har jeg egentlig alltid vært, men har spesielt blitt hekta nå! Danse miljøet her på sørlandet er helt fantastisk, å bare heilt nydelige folk. Har tenkt i det siste, hvem er det som egentlig flytter til en by helt alene? Det er meg det, og det har vært både skummelt og tøft. men det har gjort at jeg virkelig må ut av komforsonen, og ta kontakt med mennesker. Bare det gir vekst, og har gidd meg mange gode oppleveser. Så utrolig godt å oppleve hvor hyggelig folk kan være, viss man bare rekker ut en hånd og er åpen for det. Å jeg bare stor trives her nå! Å i det siste har jeg reist til forskjellige kommuner bare for å danse, og bli kjent på sørlandet – har vært plasser jeg aldri har vært før og fått mange nye bekjentskaper. Av og til så kjennes det veldig tøft ut, men det har vært verdt det. Jeg har funnet min plass, og jeg har alltid drømt om å flytte til GLADE sørlandet 🙂 Så idag har jeg…DANSA. Dansing er min meditasjon. Lokalet der var bare heeeelt nydelig, skikkelig gammeldags og megakoselig. Ble helt fascinert..

Å været har jo blitt så mye bedre nå, våren er skikkelig igang nå. Det er så herlig! Det gjør virkelig noe med sinnstemninga, alt blir plutselig bare så mye bedre!

12674345_1532650587030249_1958613987_n.jpg

 

-Peace out!, Miriam

Legg igjen en kommentar