Todays outfit 

Dagens antrekk:

Denne genseren har jeg fått så mye skryt for, så ville bruke den idag og legge den ut. Kjøpt på bruktbutik i Alta, http://aksis.no/aksisbutikken/ ❤️ En butikk som jeg ble veldig gla i, og ble gode venner med de som jobbet der. Veldig god stemning og mye fint å finne viss man bare bruke litt tid. Savner de masse!

Har vært i familieselskap idag, spist hjort, kaker og feiret at jeg har bursdag i morgen. Merker at juleferien har tatt på, og den ble plutselig over. Det har gått i ett. Plutselig kommer hverdagen igjen imorgen. Så begynner jeg på arbeid igjen, så blir «borte» fra bloggen i neste uke. men skal prøve så godt jeg kan å få til noen innlegg 🙂 Ha en fin første uke i nye året, ta vare på deg selv og ta deg tid! Så ville til slutt dele ett bilde av en lysekrone som tanten min har, den er bare helt fantastisk nydelig, og hun er utrolig dyktig på interiør og innredning av hus 🙂

12459638_1511835215778453_474325394_n

Også hiver jeg inn ett bilde av meg og pappen min fra new year, litt feelgood picture ❤ :

12468087_1511835249111783_320294587_n

 

-Miriam

Legg igjen en kommentar