Takk for støtten!

Så var julekvelden over. Det har vært utrolig koselig, helt rusfritt og sammen med god famile 🙂 Dette er en julefeiring jeg kommer til å huske! Jula er travel, derfor har vi ikke fått blogget de to siste dagene.

Kjenner jeg har lyst til å takke for all støtten vi har fått rundt bloggen, vi har komt i kontakt med mange, og fått mye interesse allerede. At folk setter pris på det vi gjør, og kjenne på at vi kan bidra på dette området. Det som har vært den beste opplevelsen for meg er den terapautiske verdien det har gitt å skrive om fortid og nåtid og den nære relasjonen jeg har fått av min partner iforhold til bloggen. Så jeg er så spent på hvor bloggen kan føre oss, og hva framtiden bringer for oss. Vi drømmer om mye av det samme og vi drømmer stort. Det er det som gjør det så godt å arbeide sammen, at vi har mye av de samme tankene og målene. Jeg har vært veldig rørt, og nesten overvelmet av den støtten familien min har visst oss. Så det er jeg takknemlig for, og jeg føler meg heldig og priviligert. Ett eksempel, hele familien ble med på vår «Drikk mer brus i jula» kampanjen:

1916841_1508894619405846_7343561820724094481_n

Her tar jeg bilde sammen med mine to søstre, mamma, tantebarn og onkel! Min lillesøster kjøpte selfiestang, slik at vi kunne ta ett bilde sammen med julebrus. Det rørte meg veldig mye. Å takk til alle dere som støttet kampajen, og la ut bilder. Vilt spennende å være med på! 🙂

Så: Takk for støtten! Ønsker alle en fortsatt god romjulstid, og ta vare på deg selv..Husk du er god nok som du er 🙂

-Miriam

Én tanke på “Takk for støtten!”

Legg igjen en kommentar